به وب سایت فرآورده های لبنی آتی شمال خراسان (پنیک) خوش آمدید

Wireless Access Point ،D-Link قدرتمند خود را عرضه می کند

 

شرکت D-Link تولید کننده تجهیزات شبکه روز گذشته Wireless Access Point قدرتمند خود را که از استاندارد 802.11ac بهره می برد معرفی کرد. DAP-2660 به صورت یک جعبه کوچک و سفید رنگ طراحی شده است که می توان آن را به راحتی در سقف و یا دیوار مدارس، بیمارستان ها، هتل ها و یا آپارتمان ها نصب کرد.

DAP-2660 عملکرد بسیار خوب و قابل اطمینانی با استفاده از استاندارد 802.11ac دارد. این محصول در باند 2.4GHz خود دارای سرعت انتقال داده تا 300Mbps و این میزان در باند 5GHz به 867Mbps نیز می رسد. علاوه بر این می تواند پاسخگوی تعداد زیادی از کاربران با هر دو باند انتقال اطلاعات خود باشد.

استیون اولن مدیر بازاریابی این شرکت در مورد DAP-2660 گفته است:

جدیدترین access point ما از ویژگی مدیریت رادیویی (radio management) بهره می برد. به این دلیل که کاربران مختلف با سرعت های متفاوت به آن متصل می شوند به این ویژگی نیاز است تا عملکرد بهینه دستگاه صورت بگیرد.

مدیریت رادیویی منبع یا (RRM) یک کنترل کننده تداخل سیگنال بین چند شبکه Wireless است و وظیفه دارد تا از اختلالات بین سیگنال ها جلوگیری کند.

DAP-2660 دارای آنتن های داخلی است که همین موضوع نصب و راه اندازی آن را راحت تر می کند. این دستگاه می تواند از یک آداپتور تبدیل AC به DC تغذیه کند.