به وب سایت فرآورده های لبنی آتی شمال خراسان (پنیک) خوش آمدید

 

CES 2017: شیائومی از روتر فوق العاده خود رونمایی کرد؛ امکاناتی فراتر از انتظار

 

در کنار محصولاتی که کمپانی شیائومی به نمایشگاه CES 2017 آورده، محصولی وجود دارد که بیش از بقیه جلب توجه می‌کند و آن روتری است که امکانات و ویژگی های بسیار جالبی با خود دارد؛ ویژگی هایی از جمله سرعت ارتباط گیگابیتی و فضای ذخیره سازی 8 ترا بایتی. با ما همراه باشید تا با این روتر جذاب بیشتر آشنا شویم.

شیائومی نام این روتر را Mi Router HD گذاشته است و شاید از روی این نام بتوانید حدس بزنید که این روتر می‌تواند جهت امور چند رسانه ای بسیار مفید و کارآ باشد.

این روتر به صورت پایه از 4 آنتن  برد کوتاه با تکنولوژی MU-MIMO استفاده می‌کند که با استفاده از پروتکل Wi-Fi 802.11ac می‌تواند دستیابی به سرعت هایی تا 2600 مگابیت بر ثانیه را ممکن سازد. در داخل نیز 4 آرایه آنتن با گین بالا بر روی PCB روتر طراحی شده اند که با استفاده از پردازنده مخصوص شبکه Qualcomm IPQ8064 می‌تواند ترکیبی بسیار عالی در پایداری ارتباط و سرعت را ارائه کند.

اما نکته جالب این مودم در قسمت دیگری وجود دارد. شیائومی برای این مودم دو نسخه ارائه کرده که یکی از آنها 1 ترا بایت و دیگری 8 ترا بایت حافظه داخلی از نوع هارد دیسک دارد و می‌تواند به عنوان انتخابی بسیار عالی جهت پشتیبان گیری و دسترسی به محتوای چند رسانه ای و یا همزمان سازی فضاهای ابری مانند دراپ باکس و یا غیره مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه بر این طراحی بدنه دستگاه هم از جنس آلومینیوم است که مقاومت و کیفیت بسیار بالای آن همراه با قدرت و تخصص تحسین برانگیز تیم طراحی این روتر را نشان می‌دهد.

شیائومی برای این روتر قیمت 200 و 500 دلار برای دو نسخه 1 و 8 ترابایتی را در نظر گرفته است و زمان عرضه آن هم سه ماهه ابتدایی سال جاری اعلام شده است که البته متأسفانه فعلاً فقط و فقط در چین عرضه خواهد شد.